בקניה מעל 299 ש”ח משלוח חינם עד לבית  – כל המוצרים 100% מורינגה מהמשתלה שלנו מיוצר כחול לבן

טבעי שתִּרְצוּ מורינגה, העץ המיוחד שאין כמוהו בעולם, ממש מתנת אל.

מוטי סנדר

מוטי סנדר

בס”ד. ערב יום הכיפורים תשפ”א.

טבעי שתִּרְצוּ מורינגה, העץ המיוחד שאין כמוהו בעולם, ממש מתנת אל.

הרגלים שלי כואבות למעלה משבועיים…האמת שרק רגל אחת כואבת אבל בגלל התנוחה הלא נכונה של הרגל הכואבת, גם הרגל השניה “משתתפת” בצערה של הרגל הכואבת ומשדרת…אני איתך.

כמה פעמים יצא לכם לשבת בבית ולפתע להרגיש לא טוב, כאב פה כאב שם ומה עשיתם? רצתם אל ארון התרופות וחיפשתם משכך כאבים זה או אחר. האם זה הפתרון הנכון? יתכן שכן. מדוע עלינו לסבול? לוקחים כל מספר שעות גלולה והכול מאחור.

הברירה השניה, זה לסבול את הכאב ולתת לגוף, למערכת החיסונית השולטת על גופינו לשלוח מרפא ומזור. כאשר המערכת בונה נוגדנים ושולחת “חיילים” אזורים הכואבים. המערכת עושה את שלה, אנחנו סובלים כמה ימים או כמה שבועות והגוף חוזר לקדמותו מחוסן ובריא.

משככי הכאב או תרופות נגד דלקות אינן מרפאות,
הם יודעות טוב לכבות שרפות.

סיפור דומה יש לאוכלוסיה הסובלת מיתר לחץ דם, מרמה גבוהה של סוכר, מכולסטרול גבוה ועוד ועוד. רבים מהסובלים ניגשים לרופאים ושוטחים את מר ליבם במרפאה ושם מולם יושב הרופא ופני אל מסך המחשב וידיו עמלות לכתוב דבר מה על המקלדת שמולו.

אדון רופא…אולי האדם שיושב מולך סובל מתסמינים אלו מסיבות שאינן מוכרות לך על פי הספר שלמדת, אולי ששווה שתפנה את ראשך ותסכל ותביט אולי בעיניים במראה תראה שהאיש סובל ואולי ממה שהוא אחר שבגללו קופץ לו הסוכר, שלחץ הדם שלו עולה. ידוע וכתוב על כך מחקרים רבים שאנשים סובלים מתופעות אלו ואחרות בגלל לחצים מהסביבה, ממקום העבודה…היום בתקופה זו של מגפת הקורונה בגלל הסגר והחשש מהדבקה.

לרוב הרופא ישכנע אותך לאחר שהדפיס את המרשם להתחיל לקחת תרופות שאינן מרפאות, תפקידם להדחיק ולמכר אתכם לזו התרופה.

אם היה קם/קמה איש רם מעלה ומנוסה וכותב ואומר לכם כי הוא עבר מספר מקרים דומים כפי שכתבתי לעיל וניסה דברים מהטבע שעזרו לו יותר. אני מעריך שבוודאי הייתם רצים ושואלים ומחפשים מה הם יודעים טוב ממני שאיננו יודעים. בדרך כלל אנשים אוהבים ללכת בעקבות ניסיונות של אנשים ידענים ומוכרים.

ישב מולי בשבוע שעבר יהודי מצפון הארץ וסיפר…אינני מכיר אותו וזו היתה לי פגישה ראשונה וכך הוא סיפר:

“מוטי, שמעתי עליך, נכנסתי וגלשתי באתר שלכם יערות מורינגה והבנתי שיש לי עסק עם איש מקצוע. אני כבר מגדל מספר עצי מורינגה בביתי ואני רוצה לספר לך, כי המוצרים שאני מייצר מעצי המורינגה שלי עושים ממש פלאים. דבר ראשון אני חליתי במחלת הסרטן לפני מספר שנים. הגעתי לבדיקות והתברר כי אני חייב להתחיל בהקרנות ואחר מכן לעבור ניתוח להסיר את הגידול. לסיכום…לא הלכתי להקרנות ולא עברתי ניתוח. דחפתי לעצמי מורינגה בכל מיני צורות ומאז נעלמו כל הבעיות. מאז אני רוקח מרקחים מהמורינגה ומשתדל להגיע אל אנשים חולים במחלה. אני מציל חיים”

מורינגה טבעי שתִּרְצוּ.

בשבוע שעבר היו לי מספר שיחות ופגישות אישיות עם אנשים חשובים שאינני יודע אם הייתי זוכה לשוחח איתם בימים רגילים והם מבקשים להיפגש ולדבר כי הם שמעו גדולות ונצורות על התכונות של עצי המורינגה.

אילו הייתם שומעים שאי שם בקצה המדבר, טמון בו מוצר שיכול להפוך את אורח החיים שלכם? מה הייתם עושים, האם הייתם מתלבטים או שעולים למטוס הראשון ולזכות גם באוצר הזה.

זכינו ב”ה חנה ואני לגדל את עצי המורינגה, כאן ביערות המורינגה במשתלות סנדר. ידענו שיש אוצר…לאט לאט, יום אחרי יום אנחנו מבינים כצה שהוא גדול ויכול לעזור בע”ה לעולם כולו.

נחשפתי לפני שבוע למחקר בנושא המורינגה ותוכנותיו. עץ המורינגה נחשב ל “בית המרקחת של הטבע”. מחקר זה ממש מאשש את הדברים. כמה חבל לקבל אימייל מבחור צעיר שמספר לי שהוא אובחן כחיובי למגפה ועכשיו לאחר מעשה הוא מתעניין במוצרים שלנו של המורינגה. אני בטוח שהמוצרים שהוא קונה יעזרו לו גם בהמשך כי מוצרי המורינגה בעצם תפקידם לתחזק את המערכת החיסונית של האדם.

אצטט כאן מספר משפטים מתוך המחקר המדובר:

עץ המורינגה הוא עץ רב שנתי המעובד באופן נרחב באזורים טרופיים רבים וגדל בקלות גם בתנאים קשים. ידוע גם כעץ הנס, שמאותו מגדלים כבר מאות שנים לרפואה המסורתית. ללא דיווחים על תופעות לוואי, במינונים הניתנים להשגה בבליעה, נעשה שימוש בחלקים שונים של עצי המורינגה  לטיפול בכמה מצבים:

תת תזונה, סוכרת, עיוורון, אנמיה, יתר לחץ דם, לחץ, דיכאון, עור, דלקת פרקים, מפרקים ואבנים בכליות הפרעות. צמח זה הראה גם יכולת לסייע בשמירה על בריאות מערכת הלב וכלי הדם, רמות הגלוקוז בדם ובמתן פעילות נוגדת חמצון, נוגדת דלקת ונוגדי סרטן וכן בהסדרת דרכי השתן וההנקה בקרב נשים סיעודיות.

לאבקת הזרע והעלים יש תכונות לטיהור מים באמצעות פלוקולציה. זה גם משלים את המזון בתזונה האנושית ובביצור מזון לבעלי חיים, במיוחד במדינות מתפתחות. לכן, תכונות M. oleifera הוחלו גם על תעשיות קוסמטיקה ותוצרי לוואי בשל התכונות התזונתיות והמגנות הגבוהות של שמן הזרע שלה.

על פי הרפואה ההוליסטית או המסורתית, ל- M. oleifera תכונות ויישומים טיפוליים רלוונטיים מאוד בהתאם לחוקה, לצרכים הסומטיים והפסיכולוגיים של החולים. זה מכונה בדרך כלל מוצר טבעי שיכול לטפל בהיבטים בריאותיים גופניים ופסיכולוגיים שונים, ומציע פעולה אנרגטית ובונה מחדש מבנה של הגוף וקידום רגשות בעלי גישה חיובית ביותר כלפי החיים. הפוטנציאל החיסוני הגבוה והספציפי של

התוצרת מ עצי Moringa oleiferav יכול להיות חלק בפתרון מגוון של בעיות בבריאות בעיות, מחלות, מחסור בוויטמינים, תת תזונה ועוד. בנוסף ידוע גם משאב טבע שימושי לאוכלוסייה ולתעשייה. לאחרונה נעשו מחקרים נוספים לזיהוי החלבונים ותפקידם. מורינגה אוליפרא היא “מתנה טבעית באיכות גבוהה במחיר נמוך מאוד”. על פי תרופות אסיאתיות מסורתיות, חלקים שונים מהעץ ליישומים טיפוליים גדולים ונכונים מאוד שתלויים באבחון הנוגע לצרכים סומטיים, רגשיים ורוחניים. באופן כללי, המורינגה חודר עמוק לתוך רקמות הגוף ובמיוחד לתוך העצם. מוח עצמו מנקה את כל הזיהומים, הרעלים, הטפילים פסולת מטבולית. זה גורם לשיפוץ תאים המשפיעים על הנפש והאישיות עם חיובי גבוה  רגשות בטחון. גוף, בעצם משחזר את אנרגיית כוח החיים ברמה עמוקה במיוחד.

עד כאן ליקוטים מתוך המחקר שפורסם בחודש אוגוסט 2020…ממש טרי מהדפוס.

הגידול החקלאי שלנו של יערות המורינגה משתף בתוכו גם צד מסחרי וכלכלי
וגם צד של שליחות ועזרה לזולת.

אל תהססו לכתוב ולשאול שאלות.
אני חוזר ואומר שאינני רופא ולא מטפל…אני איש שמצליח ללקט בשדות של האנשים שמספרים על חוויות שהם חוו, על פרי מחקרים הנמצאים באלפים באתרים השונים וכמובן על אנשי המחקר כאן בישראל שמדווחים לנו על תוצאות כל כך מעניינות.

אינני מכיר עוד גידול כזה בעולם שבעצם הינו ממש מתנת אל בכל המובנים של המשפט הזה. התכונות שלו מזכירות לי תמיד את ה מן שבני ישראל אכלו במדבר ארבעים שנה : “וְהַמָּן כִּזְרַע גַּד הוּא, וְעֵינוֹ כְּעֵין הַבְּדֹלַח… וְהָיָה טַעְמוֹ כְּטַעַם לְשַׁד הַשָּׁמֶן”. (במדבר יא ז-ח).
צא ולמד זרעים של המורינגה שופעים שמן – הַמָּן כְּטַעַם לְשַׁד הַשָּׁמֶן.

מורינגה – טבעי שתִּקְנוּ.

 

אולי יעניין אותך גם

ד"ר שלמה שיש, מומחה לרפואה אלטרנטיבית, מורינגה וצמחי מרפא, מחייך למצלמה
אני רוצה לספר לכם על איש נפלא – ד"ר שלמה שיש
ד”ר שלמה שיש הוא רופא ומומחה לצמחי מרפא ורפואה אלטרנטיבית, ובימים אלה הוא משמש כמלווה מקצועי במשקנו...
20200901_084242
מוטי והמורינגה, מלא בידע והתלהבות מהצמח החדש שנכנס לחייו לפני שנתיים.
נפלאות עץ הפלא – יערות המורינגה בישראל. לפני שלושה שבועות התקשרו אלי ממערכת הגיליון “יבול שיא”...
10
עדויות של לקוחות מקדמות מכירות ביערות מורינגה
במהלך השנים האחרונות לאחר שנכנסתי לכל הנושא של השיווק הדיגטאלי, נרשמתי לקורסים למינהם המלמדים כיצד יש...

7 תגובות

    1. שלום גרטי!
      תודה לך על התגובות.

      את שתיל המורינגה ניתן לקנות אצלנו, בדרך כלל. אך כפי שניתן לראות – אנחנו לא מוכרים שתילים בזמנים אלה.
      עץ המורינגה הוא צמח מדברי, ולכן קור ואווירת החורף לא עושים לו טוב לגידול, ובטח שלא לשתילה…
      סביר להניח שבחודשים מרץ-אפריל, עם התחממות האוויר, נחזור למכור גם שתילים חביבים ????
      בתקופה זאת נוכל גם לדבר טלפונית ואסביר לך הכל לגבי גידול וטיפוח המורינגה בביתך.

      כלל זני המורינגה יעילים מאוד (13 במספר), כמה יותר ומכמה פחות – אך כולם יעילים ברמה מאוד גבוהה.
      בכל מקרה, מורינגה מכונפת (אוליפרה) היא הנפוצה והנוחה ביותר לגידול מתוך הזנים. את הזנים האחרים ניתן למצוא במדינות בקצוות העולם – גדלים באקלים שלא נוכל לייצר במדינתנו הקטנה…

      מקווה שעזרתי. המשך יום נעים.

    1. עניתי לך בנפרד. ….בקר טוב השאלה מביאה אותי למסקנה להעלות כתבה מפורטת על הנושא…תודה. בשתי מילים עדיף בזריעה למרות שאנחנו גם מוכרי עצים מחודשי האביב. בשמש מלאה, כמעו בכל סוגי הקרקע. העץ יכול להגיע לגובה של 15 מטרים. אנחנו גוזמים במטרה לעצה ולנוחיות של קטיפים. בהצלחה.

    1. בקר טוב השאלה מביאה אותי למסקנה להעלות כתבה מפורטת על הנושא…תודה. בשתי מילים עדיף בזריעה למרות שאנחנו גם מוכרי עצים מחודשי האביב. בשמש מלאה, כמעו בכל סוגי הקרקע. העץ יכול להגיע לגובה של 15 מטרים. אנחנו גוזמים במטרה לעצה ולנוחיות של קטיפים. בהצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להצטרף למועדון לקוחות המורינגה שלנו ולקבל טיפים לתזונה בריאה ושלל מבצעים והטבות!